Emotioneel merkverhaal, nieuw B2E-paradigma en tips voor het beheren van merkreputatie

Hoe creëer je een emotioneel merkverhaal?

Het hebben van een geweldig product of kwaliteitsservice is ongetwijfeld belangrijk, maar het helpt je niet altijd om loyale klanten te winnen. Meestal worden klanten beïnvloed door het vermogen van een merk om emotionele banden met hen aan te gaan. Gerald Zaltman, professor aan de Harvard Business School, zegt dat 95% van onze koopbeslissingen in het onderbewustzijn plaatsvinden, dat wordt gevoed door emotie, niet door logica. De beste manier om een ​​emotionele band met uw klanten te creëren, is door uw merkverhaal te creëren. En als je wilt dat dit verhaal enige kracht heeft, moet je het goed opbouwen. Het juiste merkverhaal kan een diepgaand effect hebben op hoe klanten uw merk zien en hoe ze erover denken. Neem de tijd om uw merkverhaal echt emotioneel te maken, zodat u uw hele leven lang merkloyaliteit kunt opbouwen.

Focus op persoonlijk gewin

Merkverhalen moeten altijd gericht zijn op de persoon die de aankoop doet. Hoewel B2B-producten en -diensten voor de hele organisatie zijn, is het belangrijk om te onthouden dat iedereen uw producten of diensten dagelijks koopt en gebruikt. Door te focussen op individueel voordeel, maakt u uw product aantrekkelijker voor potentiële kopers. Rationale kan een nuttige toevoeging zijn, maar zorg ervoor dat de persoon centraal staat in je verhaal.

Maak een verhaal op basis van je eigen waarden en overtuigingen

Shoppers hebben tegenwoordig een sterk gevoel voor authenticiteit. Als u zinvolle verbindingen met consumenten wilt creëren, moet uw merkverhaal rond uw waarden zijn opgebouwd. Uit het consumentenonderzoek van Stackla blijkt dat hoewel 86% van de consumenten aangeeft dat authenticiteit een belangrijke factor is voor de merken die ze ondersteunen, 57% gelooft dat minder dan de helft van de bedrijven echt authentieke inhoud maakt. Klanten reageren niet op nepverhalen die niet weerspiegelen wie je werkelijk bent.

Creëer echte emotionele reacties met echte verhalen

Veel reclame-inspanningen zijn tegenwoordig meer gericht op het presenteren van basisfeiten of statistieken. Hoewel ze in de juiste context nuttig kunnen zijn, zijn ze geen geschiedenis. Wanneer u uw producten en diensten in de context van een verhaal plaatst, wordt het onmiddellijk gedenkwaardiger dan een digitale banner.

Het nieuwe B2E-paradigma

We zijn gewend aan B2B- of B2C-bedrijfsmodellen, maar een nieuwe studie van Ware2Go ontdekte dat de explosie van online winkelen een geheel nieuwe vorm van zakelijk paradigma heeft gecreëerd. Bedrijven moeten tegenwoordig voorbereid zijn om goederen naadloos te leveren aan groothandels, detailhandelaren en rechtstreeks aan consumenten in een nieuw B2E-paradigma (“Business to Everyone”) dat enorme veranderingen in supply chain-integratie, logistiek en snelle leveringsmogelijkheden vereist voor maximale flexibiliteit. De recente toename van e-commercebestellingen heeft een nieuw niveau van complexiteit gecreëerd voor verkopers, waardoor ze zich snel moeten aanpassen aan de veranderende consumentenvraag. Elk bedrijf, nu en in de toekomst, zal een nieuwe dynamische toeleveringsketen moeten opzetten.

Volgens de enquête werkt meer dan tweederde van de werkende Amerikanen (67%) vanuit huis en heeft 51% kinderen die thuisonderwijs krijgen. De verschuiving naar telewerken met thuisonderwijs betekent dat consumenten kantoor- en schoolbenodigdheden nodig hebben voor thuis. Allereerst hebben ze pennen, potloden, papier en notitieboekjes (49%), boeken (44%) en technische hulpmiddelen zoals computers of tablets (42%) nodig.

Ongeveer 61% van de consumenten probeert nieuwe voedingsmerken uit, en uit interne gegevens blijkt dat de verzending van voedsel en dranken via e-commerce is gestegen tot 151% sinds het begin van de pandemie. Met de sluiting van sportscholen is ook fitnessapparatuur voor thuis populair geworden: 17% van de respondenten koopt online nieuwe sportartikelen. Harige en gevederde metgezellen stimuleren ook de online verkoop – 11% van de ondervraagde consumenten adopteerde of kocht een huisdier uit een opvangcentrum tijdens de pandemie. De verkoop van dierbenodigdheden steeg volgens de gegevens met 58%.

Essentiële tips voor het beheren van uw bedrijfsreputatie

Uw merk onderscheidt u van de concurrentie en helpt u bij het opbouwen van uw klantenbestand. Als klanten niet onder de indruk zijn van het gedrag van uw bedrijf, kan dit een impact hebben op de verdere groei van uw bedrijf. Met dit in gedachten moet u aandacht besteden aan hoe u uw zakelijke reputatie het beste kunt beheren. De meeste bedrijven begrijpen dat reputatie belangrijk is, maar velen weten niet goed hoe ze een positief bedrijfsimago moeten neerzetten, wat tot fouten kan leiden.

1) Verwaarloos sociale media-accounts niet

Het is belangrijk om aandacht te besteden aan uw sociale media-accounts, aangezien dit vaak de eerste plaats is waar klanten naartoe gaan om hun vragen te beantwoorden. Met sociale media kunnen bedrijven via instant messaging op een persoonlijker niveau in contact komen met hun klanten. Het is ook belangrijk om opmerkingen van online gebruikers in de gaten te houden, zodat u snel kunt reageren. Als je met negatieve feedback wordt geconfronteerd, kun je er niet omheen.

2) Gebruik beveiligingsmaatregelen

Klanten vinden het geweldig om te weten dat bedrijven om hun werknemers geven, vooral als het gaat om gezondheid en veiligheid. De recente uitbraak van COVID-19 is slechts een voorbeeld van hoe bedrijven moesten reageren op een ernstige situatie en de nodige maatregelen moesten nemen om hun personeel te beschermen.

3) Vraag deskundig advies

Als u merkt dat uw bedrijf onnodig openbaar is onderzocht, is het normaal om in de beschermingsmodus te gaan, maar dit is niet het beste idee. Uiteindelijk kunt u spijt krijgen van uw antwoord, wat tot verdere zakelijke problemen kan leiden. Als u niet zeker weet hoe u met een crisis moet omgaan, kunt u het beste met een ervaren professional praten om te zien of ongegronde negatieve beoordelingen kunnen worden verwijderd.

4) Bewaar uw persoonlijke mening

Het kan voor een ondernemer moeilijk zijn om de barrière tussen uw persoonlijke en professionele leven te overwinnen. Denk goed na over uw publiek voordat u iets plaatst of met klanten spreekt. Praat niet over politiek of andere actuele kwesties die tot discussie leiden. 

Instagram kondigt IGTV-inkomsten aan

Instagram zal binnenkort een nieuw model openen om inkomsten te genereren met auteursrechtelijk beschermde inhoud via IGTV-advertenties. Vanwege de coronavirus-crisis worden veel merken gesloten, en deze stap is waarschijnlijk een uitlaatklep voor influencers. Omdat sociale afstand mensen dwong om thuis te blijven, steeg de Instagram-activiteit tot een recordhoogte, met live videoweergaven van 70% tussen februari en maart. Dankzij IGTV-advertenties kan Instagram-inhoud nu wedijveren met inhoud van influencers die hun inspanningen op YouTube richten.

Het toevoegen van mogelijkheden voor influencers om rechtstreeks inkomsten te genereren met hun Instagram-inhoud is ook een poging van het platform om te voorkomen dat videomakers naar YouTube en TikTok vertrekken. YouTube biedt al lang het genereren van inkomsten met video, en de snelle stijging in populariteit van TikTok heeft de deur geopend voor een nieuwe generatie influencers die geld willen verdienen aan hun fans. De wijzigingen gaan begin juni in voor een selecte groep influencers en adverteerders.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com

BE: +32 499 41 46 24

Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

webdesign bureau

https://webdevelopmentapp.com/nl/
Webshop-conversie

Website laten maken Den Haag

Wanneer u op internet intypt ‘’nieuwe website laten maken Den Haag’’ zult u zien dat er verscheidene zoekresultaten naar boven komen. Er zijn dus in ieder geval genoeg aanbieders die u verder willen helpen, dat is in ieder geval fijn! Echter, u wilt niet zomaar de bouw van uw website uit handen geven aan het eerste de beste bedrijf dat u tegenkomt. U wil een website laten maken in Den Haag door een écht professional. Iemand die uw website bouwt, precies zoals u voor ogen had of beter en dit doet tegen een schappelijke prijs. Lees u online goed in ga uw website laten maken in Den Haag door een échte professional.

Het belang van een goede website

Een website laten maken in Den Haag is wat u overweegt. Echter, u heeft vooralsnog niet de stap gezet daadwerkelijk uw website laten maken in Den Haag uit handen te geven. Wellicht heeft u zelf nog niet goed helder wat het belang van een goede website is. Tegenwoordig zijn we allemaal meer dan ooit online verbonden. Een ieder brengt dagelijks (veel) tijd online door. Wanneer u een onderneming heeft of gaat starten, is internet dan ook dé manier naamsbekendheid te vergaren. Een mooie en goed werkende website is dus van belang. Ga uw website laten maken in Den Haag, kies voor naamsbekendheid.

Zelf doen of uit handen geven?

Wanneer u een website laten maken in Den Haag aan het overwegen bent, twijfelt u wellicht nog over het feit óf u het wel uit handen wilt geven. Er bestaat immers ook de mogelijkheid zelf een website te bouwen. U heeft zelf precies voor ogen wat het moet worden en het kan daarom verleidelijk lijken dit zelf wel ‘’even’’ te doen. Echter, wanneer dit niet uw vakgebied is, kan het knap lastig blijken. Wanneer u snel een goedwerkende website wilt hebben welke goed vindbaar is voor uw publiek, is het raadzaam uw website te laten maken in Den Haag door een professional.



Webshop-conversie

Schakel een SEO bureau in

Een SEO bureau helpt je op weg met je online marketing strategie

Om als bedrijf succesvol te zijn wordt online marketing steeds belangrijker. Een goede SEO bureaus zoals Pingwin richten zich met adviezen op het gebied van zoekmachine optimalisatie hogere ranking in Google. Op die manier krijg je meer bezoekers voor je website en ben je beter in staat je product of dienst in de markt te zetten. Wil je het maximale uit jouw website halen, schakel dan een SEO bureau in.

Adviezen over vindbaarheid in Google

Hoger scoren in Google is niet een eenmalige actie. Dit is een doorlopend proces waarbij je verschillende instrumenten inzet om je vindbaarheid in Google te verbeteren. Het gaat hierbij om het optimaliseren van je website, zoals het plaatsen van artikelen die de juiste zoekwoorden bevatten. Hierbij schenkt een SEO bureau ook aandacht aan een website die goed functioneert en effectief en snel laadt.

Verbeter de lokale vindbaarheid van je website

Door middel van linkbuilding verbeter je de vindbaarheid van je website. Om je lokale vindbaarheid te verbeteren plaats je adresgegevens op je website. Google Maps en Google Mijn Bedrijf zijn instrumenten om lokaal beter vindbaar te zijn voor mogelijke klanten. In de zoekresultaten van Google word je eerder getoond als je adresgegevens niet alleen op je website staan, maar ook op de Google Bedrijfspagina.

Trek meer bezoekers naar je website met de adviezen van een SEO bureau

Als je een SEO bureau inschakelt ben je ervan verzekerd dat specialisten met kennis van zaken ervoor zorgen dat het aantal bezoekers naar je website toeneemt. Daar zetten zij verschillende instrumenten voor in. Juist die uitgekiende combinatie van instrumenten en het uitwerken van een strategie die past bij jouw onderneming en jouw website bepaalt het succes. Door een SEO bureau in te schakelen ben je beter vindbaar en dat is een eerste stap op weg naar een succesvolle onderneming.

 

Webshop-conversie

De belangrijkste reden om juist nu een webshop te beginnen

Als je kijkt naar de huidige markt, waarin winkels in de detailhandel hun deuren dicht houden, is de opkomst van ecommerce enorm. Dat geldt vooral voor de noodzakelijke artikelen, dingen die mensen nodig denken te hebben.

Vooral voedsel (de online boodschappendiensten rijzen de pan uit) en kinderspeelgoed doen het goed. Want die kleintjes moeten wel thuis vermaakt worden. Kleding kopen online is redelijk ingezakt, omdat niemand meer gezellig naar feestjes gaat of naar festivals, en daarom ook minder nieuwe outfits aanschaft. We doen met wat we in de kast hebben hangen en dat is vaak al meer dan we dachten.

Contact houden met je klanten

Is dat extra zuur voor de kledingwinkels die het toch al zo lastig hebben in het straatbeeld? Jazeker, en al helemaal als ze geen eigen webshop hebben om hun producten ook via de digitale weg te verkopen. Laura van den Brink van sieraden webshop LOVY weet als geen ander hoe belangrijk het is om producten direct aan de klant te kunnen verkopen.

Zij runt sinds 2009 haar eigen sieradenlijn voor moeders en kinderen en ziet in deze periode de bestellingen flink stijgen. Een goed klantenbestand waar je uit kan putten is dan heel belangrijk. Via haar Instagram en Facebook accounts laat ze haar klanten en volgers zien waar ze mee bezig is.

En om haar producten te vertalen naar de huidige situatie heeft ze ingezet op het versturen van kraamcadeaus, nu grootouders en andere familie de pasgeboren baby niet meer in het echt kunnen komen bewonderen op kraambezoek.

Versturen van brievenbus cadeaus in opkomst

Van den Brink verstuurt de baby armbandjes en andere cadeaus als brievenbuspost, zodat de ouders ook geen contact hoeven te maken met de postbode. En het werkt: dagelijks krijgt ze meerdere bestellingen om naar kersverse ouders te sturen, met een persoonlijke boodschap van de verzender erbij. Zo kunnen mensen toch een felicitatie sturen, zonder dat ze langs hoeven te gaan.

Mailen met je klanten

Omdenken is het devies en zwaar getroffen ondernemers zouden van deze tijd kunnen leren waarom het zo belangrijk is om goede klantenbinding te hebben. Zo kun je een lijst met emailadressen verzamelen van geïnteresseerde klanten en die regelmatig een nieuwsbrief sturen. Zo weten ze over acties en nieuwe collecties en kun je ze bijvoorbeeld een seintje geven wanneer de winkel weer open is.

Webshop goede investering

Lastig zal het zeker blijven, maar ook uit deze zware periode klimmen we wel weer op. Een webshop kost tijd en geld, maar met de juiste inzet is het zeker de moeite waard om via meerdere kanalen omzet binnen te halen. Want ecommerce is nu eenmaal de toekomst en die is dichterbij dan je zou denken.


 

https://infobron.nl/Je-eigen-webshop-beginnen
Webshop-conversie

Internetmarketingstrategie

Strategie roadmapping is de oplossing voor internetmarketing en biedt een complete internetmarketingstrategie, promotie van landelijke advertenties. We kunnen u helpen een website te maken, de resultaten te krijgen of de functionaliteit van uw bestaande site te upgraden. Bayshore Solutions kan u helpen bij het effectief combineren van netwerkmarketing, promotie- en reclamestrategieën, webconversie voor bezoekersconversie.

Internetmarketing is hetzelfde als traditionele marketing, anderen niet. Hier zijn zeven dingen waarvan u moet weten dat uw online marketing succesvol is. Wanneer u Xu-kopie schrijft, moet u de tijd nemen om te begrijpen wat werkt en wat niet. Er zijn twee fouten bijna elke amateur-copywriting van zoekmachines.

Succesvolle non-profitorganisaties gebruiken internet om een ​​goed doel te promoten.

Om bedrijven te helpen hun digitale marketingresultaten te verbeteren, had ik ook diepgaande, veel geprezen en won ik de AOP Award voor best practices, e-consultancygids voor uitgevers.

Internetmarketing is zeer uitdagend en er zal een deskundige zoekmachine marketingdienst nodig zijn om uw concurrentie in de verkeersoorlogen te verslaan. Overweeg ons zoekmachineoptimalisatiebedrijf met behulp van uw project. Gratis offerteservice zoekmachine-optimalisatie, webdesign, pay-per-click advertenties, zoekmachine-optimalisatie en PPC-serie, trainingen voor zoekmachine-optimalisatie en online merknetwerkanalyse.

Internetmarketing is nog steeds essentieel voor de algemene marketingstrategie van elk bedrijf. Eerder genoemd met alle voordelen van internetmarketing, kopen mensen nog steeds tijdschriften, gingen reclameborden naar buiten om hun post te bekijken, tv te kijken en te winkelen. Hoe snel en breed communicatie-internet ook is, mensen gaan samen op pad om naar de sportschool te gaan. Hoewel internetmarketing absoluut geldig en belangrijk is, verlaagt een bepaalde waarde van de kosten van traditionele marketing voor elk bedrijf, veel potentiële klanten. Een ander ding, als we zeggen dat internetmarketing, zijn het niet alleen cijfers die we kiezen om op advertenties te klikken. De lijst bevat ook beveiliging, advertenties, sociale advertenties, groepen, discussieborden en vele anderen. Dienovereenkomstig kunnen de online marketingactiviteiten het aantal blootgestelde mensen beïnvloeden. Een nadeel is echter dat mensen een van de beginnen te worden, en zelfs de advertentie-informatie adverteren of weten (zelfs mensen in de beveiligingslijst), en verwijderen zonder ze te openen. Wanneer iemand op internet, wil hij graag e-mail lezen / schrijven, chatten met vrienden, reacties lezen en posten / beantwoorden, leuke spelletjes spelen. Als een internetmarketingdoel is het bouwen van een topprioriteit voor internetgebruikers. Probeer ook spam en ongevraagde e-mail en advertenties uit, meer en meer mensen weg van internetreclame in het algemeen, tenzij het om specifieke inhoud gaat. Een verscheidenheid aan internetmarketingstrategieën is gratis en betaalde online marketing kan meer geld opleveren. 12-maanden Internet Millionaire Review – Russell Brunson is een 12-maanden miljonair fraude? Als de markt een van de meest controversiële boeken, en nu vormen de 12 maanden van de internetmiljonair nog steeds een grote buzz overal. Een geweldige professionele internetmarketing maakt online geld. Internetmarketing kan een lucratieve industrie zijn, als een aantal grote internetgerelateerde vaardigheden en kennisontwikkeling om dit met succes te doen. Moet ook de nodige strategieën identificeren en ontwikkelen om online geld te verdienen. Pay-per-click advertenties, online advertenties en linkuitwisselingsprogramma’s, is marketing, kunnen worden gebruikt om de internetindustrie geld online te laten verdienen zijn er enkele belangrijke programma’s.

Webshop-conversie

Kom hoger in Google met linkbuilding

“Hoger in Google?” Linkbuilding is de meest gebruikte techniek om dit doel te bereiken. Niet zomaar doet iedereen tegenwoordig aan linkbuilden. Degene die slim is tenminste. In combinatie met andere factoren zal de website hierdoor veel hoger scoren. Door het plaatsen van links naar de website kan de zoekmachinescore enorm stijgen. Tenminste wanneer dit secuur wordt gedaan. Wanneer anderen naar de website linken betekent dat als ware een soort aanbeveling.

Zoekmachines zien het positief wanneer anderen naar de website linken. Dit is een belangrijke factor voor Google. Helaas is het geen kwestie van zomaar even wat links plaatsen. Veel manieren van linkbuilden zijn niet toegestaan. De websitehouder dient dan ook rekening te houden met de hoge eisen die er worden gesteld. Alleen degene die slim linkbulden bereiken positieve resultaten. Linkbuilden is net iets wat zo 1, 2, 3 te leren is. Ga niet zelf lopen klungelen maar laat dit over aan een ware expert! 

Hoger in de zoekresultaten

Maak gebruik van een echte linkbuilding specialist om veel hoger te komen staan in de zoekresultaten. Een expert weet hoe dit moet worden aangepakt. Deze zal kiezen voor het plaatsen van links op websites met een hogere score. Het is slechts een kwestie van tijd voordat de website begint te stijgen in de zoekresultaten. Hoe meer geduld en aandacht hier voor is, des te beter de resultaten. Het is van groot belang om dit tactisch aan te pakken. Een professional kan altijd iets positief betekenen. Voor vrijwel ieder budget kan deze methode worden ingezet. Deze investering zal zeker lonen, vooral op de langere termijn. Kies voor een expert die een wijze planning maakt. Alleen zo komt men hoger in Google.  “Kies voor een echte expert!” Het is belangrijk dat de links worden geplaatst in een rustig tempo. Wanneer alle links tegelijk worden geplaatst loopt men de grote kans op een Google ban. Niemand wilt uit de zoekresultaten worden gezet. Voorkom het in zee gaan met onbetrouwbare lui die gouden bergen beloven. Vaak worden er honderden links aangeboden om zogenaamd snel te scoren. Google zit als de zogenaamde linkfarms en bestraft deze techniek om snel te kunnen scoren. Ben dus voorzichtig! Doe alleen zaken met een erkend bedrijf of persoon. Geduld is een schone zaak wanneer met begint met linkbuilding.