Webshop laten maken Rotterdam

Een webshop laten maken Rotterdam is meestal iets ingewikkelder dan een website laten maken die alleen diensten, kosten of informatie bevat. Een webshop bestaat natuurlijk uit de producten die je in de winkel of online verkoopt en elk product moet informatie of instructies hebben. Dit vraagt ​​natuurlijk meer werk en tijd, daarom brengt het maken van een webshop meestal meer kosten met zich mee, wat logisch is. Een webshop laten maken kun je gewoon door veel webdesigners laten doen. Webdesigners kennen de kosten en diensten meestal al, zodat u eenvoudig een pakket offerte kunt aanvragen die bij u past. Ook een laten maken van een webshop heeft is natuurlijk niet alles. Er meer nodig dan alleen een webshop waar de producten op aangeboden worden. Welke diensten worden er nog meer gedaan voor een webshop laten maken? Lees die hieronder 

SEO (zoekmachine optimalisatie)

Tijdens een SEO traject is het doel om hoge posities te bemachtigen op relevante zoekwoorden. Hierdoor krijgt de webshop meer bezoekers en komen er meer aanvragen en klanten binnen. 

Eerst kijken we naar een aantal zoekwoorden die interessant kunnen zijn. Vervolgens kunnen we voor deze zoekwoorden een pagina maken voor op de webshop. Een pagina gericht op mensen die zoeken naar ‘webshops laten maken’ kan voor webdesigners bijvoorbeeld erg handig zijn.  

Hiervoor hebben we dus eerst een goede pagina voor nodig met relevante teksten. Daarna kunnen we autoriteit verkrijgen d.m.v. linkbuilding. Door op andere websites blogs te plaatsen met een link naar de eigen webshop zal de webshop stijgen in Google op de gekozen zoekwoorden. Google hecht hier namelijk veel waarde aan en ziet dat je website relevant en belangrijk is. 

Betalingswijze

Als je wilt, heeft je webshop een online betalingsregeling nodig, daarom registreren Klarna en Ideal zich meestal op je webshop. Op deze manier kunnen uw producten gemakkelijk afgerekend worden.

 

Zelf je webshop beheren

Hoewel het moeilijk klinkt, is het meestal makkelijker om zelf de inhoud van de webshop aan te passen. Dit is meestal onderdeel van het pakket en je leert bepaalde content op de webshop aan te passen. Hierdoor wordt de verbinding tussen jou en de webdesigner behouden en kun je deze zelf snel en eenvoudig aanpassen.

 

Een webshop laten maken Rotterdam is dus pas de eerste stap. Er komt veel meer bij kijken. Vraag een totaal pakket aan bij nofie.nl en laat uw webshop door proffesionals maken!

 

 

https://nofie.nl/webshop-laten-maken-rotterdam/
Webshop-conversie

4 tips voor meer conversie op je webshop

Heb je een webshop of wil je een webshop laten maken? Dan is het natuurlijk belangrijk dat je de hele dag orders binnen krijgt. Daarom is het handig om je website te optimaliseren voor meer conversies. Er zijn allerlei handige trucjes en tips die je kunnen helpen om het conversiepercentage te verhogen. Hieronder vind je 4 tips, hopelijk kun je er iets mee!

Zet je gebruiker centraal

Tijdens het optimaliseren van je webshop is het belangrijk om je te verplaatsen in de gebruiker. Een fijne webshop waar je makkelijk doorheen kunt navigeren zorgt namelijk voor meer sales. Bedenk dus goed wat belangrijk is voor je website bezoekers. Je kunt andere mensen je webshop laten zien of zelf het bestelproces doorlopen om te zien of het gebruiksvriendelijk is. 

Meten is weten

Gebruiksvriendelijkheid is dus belangrijk, maar hoe kom je er nu echt achter wat de punten zijn waar je bezoekers vastlopen? Door het te meten! Er zijn namelijk allerlei handige tools die je kunnen helpen om problemen op je webshop vast te stellen. Hiermee kun je inzichtelijk krijgen wanneer bezoekers afhaken. Ook kun je met sommige tools precies zien hoe je bezoekers door je webshop navigeren en waar zij op klikken.

Een goede service

Natuurlijk is een goede service altijd belangrijk, maar voor een webshop al helemaal. Wanneer iemand vragen heeft over een product of iets dergelijks, moet er altijd snel beantwoord worden. Een goede service en snelle reactietijd zorgt namelijk voor een stuk meer conversies.

Social proof op je webshop

Een andere tips die van groot belang is voor iedere webshop is social proof. Reviews van andere klanten bijvoorbeeld zijn ontzettend handig. Hiermee geef je bezoekers het vertrouwen dat je webshop goed is. Social proof is een van de belangrijkste punten tijdens het optimaliseren van je webshop. Door dit toe te passen zorg je direct voor meer sales. 

Webshop-conversie

Hoe een Google Shopping specialist zorgt voor meer conversies

Dit is een vraag die veel bedrijven zich afvragen. Hoe kan een Google shopping specialist zorgen voor meer conversies. Dit kan natuurlijk voorkomen, maar een specialist hierin zorgt daadwerkelijk voor meer conversie. De specialisten die zich hiermee bezig houden die weten wat ze doen. Ze weten waar mensen gevoelig voor zijn. Ze weten waaraan een advertentie aan moet voldoen. En er zijn nog veel meer dingen waar een Google shopping specialist kan zorgen voor meer conversie. Dit is natuurlijk ook omdat diegene hier zich helemaal in heeft verdiept. Daarom is het goed om dit uit te besteden aan iemand die er echt verstand van heeft. Zo voorkom je dat je er veel tijd in investeert en er uiteindelijk niets uithaalt. Dat is natuurlijk super zonde. Je had die tijd namelijk beter kunnen investeren in andere taken binnen jouw bedrijf. Iedereen heeft namelijk dingen waar hij of zei goed in is. Er zijn ook dingen waar je niet goed in bent, besteed deze taken dan uit aan mensen die er echt verstand van hebben. Ze kunnen er namelijk voor zorgen dat jouw bedrijf succes behaald door middel van Google shopping. Een google shopping specialist doublesmart heeft bewezen strategieën en goede kennis om jou bedrijf naar een volgend niveau te tillen.

 

Waar vind je een goede Google shopping specialist

 

Dit is iets wat veel bedrijven erg lastig vinden.  Ze worden namelijk vaak benaderd door bedrijven alleen weten niet of die wel goed zijn. Het vinden van een goede Google shopping specialist is niet heel makkelijk. Er zijn namelijk heel veel bedrijven die deze dienst aanbieden. Alleen is er zeker wel een verschil in kwaliteit. Je wilt namelijk dat je dit aan iemand uit besteed die er daadwerkelijk veel verstand van heeft. Dit kan er namelijk voor zorgen dat jouw bedrijf naar een volgend niveau toe kan. Dit kan natuurlijk alleen als diegene er echt verstand van heeft. Ga daarom altijd goed kijken naar meerdere specialisten. Hierdoor kun je kijken welke jij de beste vind. Ook kun je dan meerdere specialisten afwegen op hun werk. Dit is altijd super handig. Daarmee filter je namelijk de beste eruit. Je wilt namelijk uiteindelijk samenwerken met diegene die de beste resultaten heeft. Dit zorgt ervoor dat jou bedrijf ook succes gaat behalen. Dit wil je natuurlijk uiteindelijk. Google shopping word steeds populairder de komende jaren. Meer mensen gaan namelijk via het internet producten kopen. Daarom is Google shopping een belangrijk platform voor bedrijven. Zorg er daarom ook voor dat je dit laat doen door een specialist. Zo loop je geen omzet mis en gaat je bedrijf groeien. Dit is natuurlijk wat je wilt als eigenaar van een bedrijf.

Webshop-conversie

Meer conversie uit je bezoek halen? Schakel een freelancer in!

Heb je een eigen website of webshop en blijft het aantal conversies op een bepaald niveau steken of nog erger, daalt het aantal conversies? Dan is het tijd om mensen met meer kennis over dit onderwerp in te schakelen en je bij te staan. Ben je een kleine ondernemer of heb je maar voor een korte periode een aanvulling op je personeel nodig? Dan kun je er het beste voor kiezen om freelancers in te schakelen. In deze blog lees je voor wat voor soort werkzaamheden je verschillende freelancers kunt inschakelen en met welke tips jij je conversies kunt verhogen.

Voor welke werkzaamheden kun je een freelancer inhuren?

Wanneer je meer conversies uit je website of webshop bezoekers wil halen, kun je het beste een freelance front-end developer of een freelance UX-designer inschakelen. De front-end developer zorgt ervoor dat de technische instellingen van je website of webshop in orde zijn. Iemand met deze functie zorgt ervoor dat alle knoppen, links en andere belangrijke zaken binnen je website of webshop werken. De UX-designer staat voor de User Experience, in het Nederlands de gebruikservaring van je website of webshop bezoekers. Deze freelancer zorgt ervoor dat je doelgroep een positieve ervaring krijgt van het bezoeken van je website of webshop. Daarmee wordt de kans op verkoop, verzamelen van contactgegevens of het aanvragen van offertes vergroot.

Met deze tips kun jij je conversie verhogen

Wil je meer uit je website of webshop halen? Dan heb je zeker iets aan de volgende conversie verhogende tips en tricks. Allereerst is het erg belangrijk om relevante content op je website of webshop te plaatsen. De content moet echt op je doelgroep aangepast worden, zodat je ervoor zorgt dat de bezoekers van je website of webshop meer tijd bij je doorbrengen. Daarnaast dien je de belangrijkste conversiepagina’s meer aandacht te geven. Stel een duidelijk stappenplan op, zodat je de bezoekers door je website of webshop kunt leiden en zij uiteindelijk tot het invullen van het contactformulier of het doen van een aankoop worden overgehaald.

Call to actions mogen zeker niet ontbreken, aangezien je de bezoeker daarmee uitnodigt om een offerte aan te vragen, een aankoop te doen of om contactgegevens bij je achter te laten. De freelance front-end developer of UX-designer kan je in ieder geval helpen om meer conversies uit je website en webshop te halen.

 

Webshop-conversie

Registreer je domeinnaam en ga aan de slag met je website!

Online is veel succes te boeken. Daar ben jij natuurlijk ook wel van doordrongen. Het is dus zaak om te zorgen dat je alles snel opzet om ook aan de slag te gaan. Misschien heb je al een heel goed idee in je hoofd. Dan is het dus alleen nog maar zaak om dit ook daadwerkelijk uit te werken. Dat doe je stap voor stap. Begin met het bedenken van een goede naam voor jouw online project dat je start.

De domeinnaam registreren

De naam die je bedacht hebt, is ook de naam waaronder je aan de slag gaat online. Dat betekent dat de domeinnaam registreren het eerste is wat je moet doen. Dit kan je heel gemakkelijk aanpakken. Je gaat naar een hostingbedrijf en checkt met de domeinchecker of de naam nog vrij is. Is dit het geval? Dan krijg je direct de mogelijkheid om de naam te claimen.

Een website of webshop maken

Nu je een domein hebt, is het belangrijk om die te gaan vullen. Hier ga je de website of webshop maken die jij voor ogen hebt. Dat is relatief gemakkelijk mogelijk. Een WordPress website maken is tegenwoordig bijvoorbeeld heel gebruikelijk. Er zijn al heel veel mogelijkheden om dit zelf gewoon voor elkaar te krijgen. Mocht je dit echter lastig vinden, dan kan je daar ook de nodige hulp bij krijgen. Daardoor kan je alles precies zo inrichten dat je optimaal vindbaar bent en iedereen kan bedienen.

Zorgen voor optimale vindbaarheid

Wanneer je een website of webshop hebt gemaakt, is het zaak om bezoekers te trekken. Die bezoekers kunnen dan weer klanten worden. Precies zoals je dat graag ziet. Dat betekent dus dat je aan het werk moet met de vindbaarheid. Dit is ook de reden waarom de specialist erbij halen een goed idee is. Er zijn allerlei factoren van invloed op de vindbaarheid. Die zijn samengebracht onder de noemer SEO. Wanneer je dat optimaal benut kan je zorgen dat je alles uit de mogelijkheden haalt als ondernemer.

Blijven ontdekken en ontwikkelen

Wanneer je eenmaal je website hebt opgezet is dat pas het begin. Er is namelijk voortdurend ontwikkeling op dit gebied. Het is zeker zaak om dit goed bij te houden. Op die manier kan je er zeker van zijn dat je ook op de lange termijn succes blijft houden met je website.  

 

Webshop-conversie

3 redenen waarom de hulp van een SEO bureau onmisbaar is

Heb jij een perfect vormgegeven website die geen klanten aantrekt, dan biedt een SEO bureau een uitkomst. Ook als je een presterende website hebt die aan verbetering toe is en waar meer uit te halen is, staat een SEO bureau tot je beschikking. Online zichtbaarheid heeft helaas minder te maken met de kwaliteit van je website, als met de manier waarop Google deze beoordeelt. Het is niet zo dat je met een website direct bezoekers aantrekt en deze online onzichtbaarheid is erg frustrerend.

Een SEO specialist brengt jouw pagina’s in de zoekmachine resultaten en het doel is een plek binnen de top 5. Vanaf dat moment ben je vindbaar en begin je verkeer aan te trekken. Dat leidt dan weer tot een betere SEO score en daardoor gaan je posities in de resultaten weer omhoog. Een SEO bureau helpt je deze opwaartse spiraal in te gaan. 

De diensten bij een SEO bureau

Als je besluit een professioneel bureau in te schakelen voor jouw SEO werkzaamheden, dan kies je uit een verscheidenheid aan diensten die ze aanbieden. Je kunt alles uit handen geven en je gehele website te laten optimaliseren voor de zoekmachines. Het is ook mogelijk om afzonderlijke diensten uit te kiezen. De meeste SEO bureaus bieden dan de volgende opties aan.

  • SEO techniek: de SEO specialist kijkt naar de technische kant van je website en pakt problemen aan met onder andere de snelheid, de veiligheid, de structuur en de foutmeldingen aan.
  • SEO content: er wordt gekeken naar de inhoud van je website en deze wordt geoptimaliseerd door de zoekmachines. Het verwerken van zoekwoorden, het schrijven van SEO teksten en het toevoegen van foto’s en video’s valt hier onder.
  • Linkbuilding: een SEO bureau helpt je bij het verzamelen van kwalitatieve backlinks met technieken zoals ABC linkruil.
  • Andere werkzaamheden: verder bieden verschillende SEO bureaus verschillende andere diensten aan, zoals lokale SEO, SEA en het schrijven en plaatsen van je sociale media marketing materiaal.

 

Zelf je website optimaliseren

Het is mogelijk om de SEO werkzaamheden zelf uit te voeren. Er is een grote hoeveelheid informatie te vinden online en daarmee kun je direct aan de slag. Om echt te leren hoe SEO werkt, heb je tijd nodig en dat heb je in de meeste gevallen niet. Daarnaast is er een grote kans dat je niet direct resultaten boekt. Heb je alles onder de knie, dan mis je nog de contacten om bepaalde linkbuilding werkzaamheden op te pakken. 

Een SEO bureau bespaart je geld

Schakel je een SEO specialist in, dan zie je veel sneller resultaat. En je besteedt je eigen kostbare tijd aan andere dingen. Dat betekent dat je geld bespaart. Het aantal bezoekers begint langzaam toe te nemen en je draait meer omzet. Met een SEO bureau aan je zijde is je kans van slagen veel groter. Zij zetten alles voor je op. Eventueel laat je ze maandelijks een bepaald aantal uren spenderen aan onderhoud.

Google Adwords-campagnes

SEA-campagne optimaliseren 

Wil jij online groeien en jouw Google Adwords campagne uitbesteden door specialisten die weten waar ze het over hebben? Maak dan gebruik van de links in deze blog en leg contact met hen. De specialisten beschikken over kennis en ervaring op het gebied van Google Adwords en staan klaar om jouw online doel(en) te realiseren. Zoekmachine adverteren via SEA kan zorgen voor een snel resultaat ten opzichte van SEO, maar je dient de campagne wel structureel te optimaliseren. De campagne zal jouw doelen niet realiseren als er geen structurele aanpassingen worden gedaan. Hiervoor dien je over de juiste kennis en ervaring te beschikken. Als je niet beschikt over deze capaciteiten, dan kan een Google Adwords-campagne weggegooid geld zijn. Maar laat jij jouw Google Adwords-campagne beheren door specialisten die weten wat het beste is om jouw doel(en) te realiseren, dan kan een Adwords-campagne een hele goede investering zijn voor jouw bedrijf. Een Google Adwords-campagne die structureel wordt geoptimaliseerd kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat jouw bedrijf meer naamsbekendheid genereert, maar ook meer websitebezoekers of meer conversies op de website realiseert. 



Proces SEA-uitbesteding 

Zoekmachine adverteren middels een Google Adwords-campagne begint bij de klantwens. De klant wil met zijn website bijvoorbeeld hogere posities in de zoekresultaten van Google realiseren, of meer naamsbekendheid genereren. Op basis hiervan gaan de experts in gesprek met de klant om een goed beeld te krijgen van het doel of de doelen van de klant. Op basis van deze informatie zetten de specialisten een plan uit voor de klant. Hierin staan zaken als de strategie en de kosten verwerkt. Als de klant hiermee akkoord gaat beginnen de specialisten met hun werkzaamheden. Op de langere termijn zullen de specialisten blijven optimaliseren. Hierbij houden zij de doelstelling(en) van de campagne continu voor ogen. Dit vergroot de kans dat de doelstelling(en) worden gerealiseerd. Hiernaast maken de specialisten iedere maand een dashboard voor de klant. Hierin staan de behaalde resultaten op een duidelijke manier weergegeven. Op die manier weet de klant hoe zijn campagne in de afgelopen maand heeft gepresteerd. Op het moment dat een bepaald doel is behaald, kan er uiteraard weer een nieuw doel geformuleerd worden waarmee de specialisten aan de slag kunnen gaan. 

Webshop-conversie

Online Marketing Bureau Nijmegen: kies lokaal

Ben jij op zoek naar een online marketing bureau uit Nijmegen? Zoek dan lokaal en kies voor Go Online. Dit bedrijf is al jarenlang specialist in online marketing en met name op het gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO), Google adverteren (SEA) en het adverteren op Social Media zoals Facebook en Instagram. Daarnaast is Go Online ervaren in het ontwikkelen van maatwerk WordPress websites en webshops, het liefst met uitdagende koppelingen zoals Exact en SAPB1. Alls full service internetbureau zijn zij verder gespecialiseerd in het verzorgen van reclame-uitingen zoals banners en dergelijke en ontwikkelen ze maatwerk applicaties.

Marketing bureau Nijmegen: waar moet ik aan denken?

Ben jij een lokale ondernemer in Nijmegen en omstreken? Dan is het belangrijk dat jouw bedrijf lokaal gevonden wordt en daarvoor is online marketing nodig. Tegenwoordig, ook de oudere doelgroep, oriënteert zich online alvorens ze een aankoop gaan doen. Als bedrijf wil jij tevoorschijn komen en het liefst voor je directe concurrenten. Alleen een website bezitten en wachten totdat deze gevonden wordt door potentiële klanten is simpelweg niet voldoende. Jij hebt een marketing bureau uit Nijmegen nodig die gespecialiseerd is in het vindbaar maken van jouw website en zoekmachines als Google. Zo krijg jij gratis bezoekers naar je website die geïnteresseerd zijn in jouw diensten en of producten.

Zoekmachine optimalisatie is prioriteit nummer 1!

Het optimaliseren van je website voor zoekmachines als Google wordt ook wel zoekmachine optimalisatie of SEO genoemd. Het moet jouw prioriteit nummer 1 zijn om dit te laten uitvoeren door een online marketing bureau. SEO wordt toegepast zodat zoekmachines begrijpen waar je website over gaan en kan tonen aan potentiële klanten. Een SEO specialist weet precies aan welke touwtjes hij moet trekken om dit voor elkaar te krijgen. Hoe hoger in Google hoe beter!

Marketing voor Nijmeegse bedrijven

Go Online is dé expert in online marketing uit Nijmegen. Veel klanten van het bedrijf zijn gevestigd in Nijmegen en omstreken. Door de lokale vindbaarheid van deze bedrijven te vergroten komen zij makkelijker in contact en krijgen zij meer leads en meer klanten op hun websites. Wil jij meer weten? Kies voor online marketing bureau Nijmegen Go Online!

 

Hoe creatieve inhakers op te stellen?

Op veel manieren kun je op jouw sociale media kanalen de interactie en betrokkenheid verhogen. Een van die manieren is het opstellen van sociale media content. Middels creatieve content, zoals inhakers, wordt deze interactie en betrokkenheid verhoogd. Lees in onderstaande tekst de voorbeelden van bedrijven die het subliem toe hebben gepast. 

 

De banaan ter waarde van 150 duizend dollar

Een banaan die vastgeplakt wordt aan de muur. Het is nog niet zolang gelden. Het ‘kunstwerk’ werd op een veiling voor 150 duizend dollar verkocht. Niemand begreep er iets van, want wie betaalt er nou zoveel geld voor een banaan? Veel bedrijven kwamen met inhakers, maar die van McDonalds steekt er met kop en schouders bovenuit. Een kipnugget vastgeplakt met duct tape. Origineel! 

Dotan met zijn leger aan nepvolgers

 Dotan kwam in het nieuws, omdat aan het licht kwam dat hij een echt leger van nepvolgers beheerde, waarmee hij zichzelf in het zonnetje zette. Dotan werd ontmaskerd en veel inhakers volgde. Zo ook een van Bol.com. Bol.com gaf zichzelf 5 sterren voor het bedenken van ‘deze’ inhaker. 

Tuinhuisje of sauna?

Mocht het warmer zijn dan 40 graden, dan kun je je voorstellen dat het nauwelijks tot niet uit te houden is in een tuinhuisje. Hier was Hornbach ook van op de hoogte en hier speelden zij in de zomer van 2019 dan ook erg goed op in. Op de warme temperaturen werd door vele bedrijven ingehaakt. Hornbach had toch wel beduidend de beste inhaker bedacht. Hornbach had bedacht dat je een sauna in de zomer namelijk ook als sauna kon gebruiken. 

Schiphol op zijn kop door fout knopje

Chaos door een fout knopje in een vliegtuig? Ja dit is echt gebeurd! Er werd even op Schiphol gedacht dat er sprake was van een kaping. Gelukkig bleek dat de piloot op de verkeerde knop gedrukt had. Toen het nieuws naar buiten kwam kun je je voorstellen dat hier enige grapjes over gemaakt werden. Veel bedrijven speelde hier goed op in. 

Het ei met de meeste likes wordt verkocht bij Jumbo

Een grote ‘gebeurtenis’ in 2019 was het onvergetelijke ei dat de meeste likes ooit ontving voor zijn instagram foto. Dit beroemde ei heeft tot op heden het wereldrecord voor de meeste likes per foto. Zo’n inkopper is natuurlijk verleidelijk om aan niet aan je neus voorbij te laten gaan. Dat vond Jumbo ook. Zo ging Jumbo ook opeens alleen maar world record eggs verkopen in haar winkel. Althans, dat zeiden ze. Want iedereen wil toch zo’n ei hebben?

Mocht je er nog steeds niet uitkomen na het lezen van deze blog, neem dan contact met ons op. Wij helpen jou natuurlijk graag verder bij het opstellen van inhakers.

Deze blog is mede mogelijk gemaakt door Jeroen van Promoboer – relatiegeschenken met logo.

 

https://promoboer.nl/
Webshop-conversie

Met ZipZoo heb je altijd goede artikel marketing sites binnen handbereik

Artikelen publiceren oftewel artikel marketing wordt tegenwoordig vandaag de dag veel gebruikt voor zakelijke doeleinden. Het nut van artikelen publiceren op artikel websites moet zodoende niet onderschat worden, wil je potentiële klanten benaderen en bestaande klanten informeren. Is het publiceren van artikelen ooit begonnen als hobby waarmee internetgebruikers hun dagelijkse belevingen, hobby’s en gedachten met de wereld deelden, thans wordt het meer en meer voor andere doeleinden gebruikt. Voor bedrijven is het belangrijkste doel, het promoten van een product, service of de onderneming zelf.

Jouw website vindbaar maken voor de zoekmachines?

Artikelen publiceren is een efficiënt marketingtool, waarmee een onderneming effectief en goedkoop met bestaande en potentiële klanten kan communiceren. Om het artikel nog meer onder de aandacht te brengen, kun je social media inschakelen. Gebruik kanalen waarvan je weet dat jouw groep lezers ze ook gebruikt. Promoot je artikel met social media, bijvoorbeeld via Twitter, Facebook en Google+. Ook LinkedIn en Instagram zijn hier enkele voorbeelden van Daarnaast kun je ook een filmpje plaatsen op YouTube of reacties achterlaten op andere relevante artikelen met een verwijzing naar die van jou.

Het nut van artikel marketing

Het nut van artikelen publiceren op artikel websites kan voor een bedrijf bijdragen tot meer bezoekers op lange termijn en dus meer omzet. Met goede artikelen kunnen bedrijven klanten op de hoogte houden van nieuwe producten of diensten, maar ook van het laatste nieuws en sneak previews. Klanten kunnen op hun beurt reactie geven, waar bedrijven ook direct weer op kunnen inspringen. Artikel marketing is dus ook voor het behoud van bestaande klanten. Via ZipZoo kun je artikelen produceren en krijg je direct toegang tot vele Nederlandse sites. Je artikel wordt dus gelijk op externe sites geplaatst en zo voor een brede groep klanten inzichtelijk.

Wil je jouw webshop promoten?

Dan zul je op zoek moeten naar nieuwe verwijzingen om jouw website te promoten. Gelukkig is dat niet zo moeilijk, want je kunt je allereerst aanmelden bij startpagina’s, branche organisaties en de diverse zoekmachines. Daarnaast kun je proberen bij andere websites verwijzingen naar je eigen website te krijgen, bijvoorbeeld op sites van branchegenoten en collega’s. Ook je artikelen actief promoten op social media en een artikel met waardevolle informatie draagt bij aan nieuwe verwijzingen om jouw websites te promoten. Kom daarom vandaag nog langs bij Zipzoo. De oplossing voor artikel marketing.