Webshop-conversie

Laat een verplichte meerjarenonderhoudsplanning opstellen

Het is sinds 2018 verplicht om als Vereniging van Eigenaars een minimumbedrag apart te zetten voor het onderhoud en herstel van uw pand. De hoogte van dit bedrag wordt bepaald door de berekening die staat omschreven in de meerjarenonderhoudsplanning. De inhoud van dit document bestaat uit een duidelijke omschrijving van de onderhoudswerkzaamheden aan uw pand, zowel wat als wanneer en hoeveel het gaat kosten staat hierin beschreven. Een meerjarenonderhoudsplanning is dus erg handig om inzicht te krijgen in de kosten die gaan komen en het bedrag dat u apart dient te zetten. De specialisten van calculatiebureau DDC Consulting hebben erg veel ervaring met het opstellen van dit soort documenten en helpen u hier dan ook graag bij.

De andere diensten van deze specialist

U schakelt dit calculatiebureau niet enkel in voor een meerjarenonderhoudsplanning, zij kunnen namelijk nog veel meer voor u betekenen tijdens de voorbereiding en gedurende uw bouwproject. U denkt hierbij bijvoorbeeld aan het berekenen en bewaken van uw bouwkosten. Deze dienst is erg handig wanneer u zelf geen tot weinig verstand hebt van bouwcalculaties, maar toch een begroting op moet stellen. Heeft u zelf ook geen kaas gegeten van het voeren van prijsonderhandelingen of het uit het vuur slepen van de gunstigste contracten? Schakel dan ook zeker de hulp in van dit calculatiebureau. De ervaren werknemers van DDC Consulting ondersteunen u hier graag bij, zodat u de gunstigste contracten kunt ondertekenen.

Ontdek wat deze specialisten voor u kunnen betekenen

Wilt u weten hoe de ervaren experts van dit calculatiebureau u kunnen helpen om uw bouwproject tot een goed einde te brengen of wilt u hen een meerjarenonderhoudsplanning op laten stellen? Neem dan gerust contact met hen op. De medewerkers van DDC Consulting staan u graag te woord, zodat u hen op tijd bij uw bouwproject kunt betrekken. Hoe eerder u hen inschakelt, hoe beter zij u van dienst kunnen zijn.

Vier redenen om een koelcel te huren

Stel: u wilt op korte termijn of langere termijn een koelcel of een koelcontainer kopen of huren. Het kopen ervan kan u ongepland op hoge kosten jagen. De aanschaf van een koeling is prijzig en brengt vaak grote financiële risico’s met zich mee. Dan kan een koelcel of een koelcontainer huren een goede optie zijn. Hiervoor bent u bij Douven Verhuur aan het perfecte adres. U bespaart hiermee geld, u loopt minder risico en eventuele problemen en onderhoudsvragen worden voor u opgelost. Hierbij een aantal redenen om een koeling te huren in plaats van te kopen.

Goedkoper

Een koelcel of een koelcontainer huren voor korte of langere termijn is altijd goedkoper dan aanschaffen. Het bespaart u een flinke investering. Het geld dat u hiermee bespaart kunt u eenvoudig gebruiken voor overige investeringen ter bevordering van uw bedrijf.

Risicoverlaging

Niemand kan in de toekomst kijken en het kan zijn dat uw bedrijf over een paar jaar hele andere resultaten behaalt dan nu. Bijvoorbeeld omdat u nieuwe klanten krijgt of juist huidige grote klanten verliest. Of dat u gaat uitbreiden of juist noodgedwongen moet inkrimpen. Om risico’s te vermijden, kan het dus raadzaam zijn om een koelcel of een koelcontainer te huren in plaats van te kopen. Hiermee vermindert u financiële risico’s.

Flexibele oplossing

Het kan zijn dat u slechts tijdelijk extra koeling nodig heeft. Bijvoorbeeld omdat u werkt met seizoensafhankelijke producten of dat u in bepaalde perioden drukker bent dan in andere perioden. Dan kan de tijdelijke huur van een koelcel de ideale oplossing zijn. Douven Verhuur zorgt ook voor het transport, plaatsing en ophalen van de koelcellen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw bedrijf en hoeft u zich geen zorgen te maken over de koeling van uw producten.

Hulp bij problemen en vragen

Mocht u problemen ondervinden bij uw koeling of vragen hebben over bijvoorbeeld het gebruik, dan kunt u altijd terecht bij Douven Verhuur. Zij beschikken over een eigen onderhoudsdienst. Daardoor zijn de koelsystemen altijd betrouwbaar en hygiënisch. Zij staan ook altijd paraat voor uw vragen.

Kies voor een toegangscontrole die u volledig zelf in de hand heeft

Wilt u geautomatiseerde toegangscontrole in uw bedrijf invoeren, zonder dat dit u extra mankracht kost en extra in te plannen werkzaamheden? Dan is een automatische toegangscontrole wellicht de oplossing voor u! Met een toegangscontrole weet u precies welke medewerker toegang heeft tot specifieke inrichtingen, op welke weekdagen betreffende medewerker toegang krijgt en op welke tijdstippen deze toegang verschaft wordt. Op deze manier kunt u uzelf verzekeren dat iedereen enkel toegang heeft op de momenten dat zij dit moeten hebben. Dormakaba is een geschikte partner wanneer u toegangscontrolesystemen wilt laten installeren die perfect passen bij uw bedrijf.

De mogelijkheden van een SAP Access Control systeem

Met de SAP Access Control van dormakaba heeft u altijd het beheer in handen over de toegangscontrole van toegangsterminals. Op deze manier weet u uw bedrijf altijd te beveiligen en bespaart u mankracht op de controle. Enkele verschillende oplossingen die u kunt laten inrichten voor de toegangscontrole in uw bedrijf zijn:

  • Deurtechniek om bepaalde afdelingen af te sluiten
  • Automatische deuren en beveiligingsdeuren om ervoor te zorgen dat toegang beperkt is
  • Elektronische toegang en data om gegevens bij te houden
  • Mechanische sluitsystemen zodat deze nooit vergeten kunnen worden
  • Glasbeslag en mobiele wanden om bijvoorbeeld tijdelijk ruimtes af te sluiten

Het inrichten van de toegangsrechten doet u volledig volgens uw eigen goeddunken door het aanmaken van toegangsprofielen. Dit doet u op basis van de willekeurige zones die in het toegangssysteem worden geprogrammeerd.

Wacht niet langer en bespreek uw wensen voor toegangscontrole nu!

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw bedrijf of heeft u al een zeer duidelijk idee dat u met een professional op het gebied van toegangscontrole wilt bespreken? Neem dan zeker contact op met de experts van dormakaba om al uw ideeën te bespreken. Op de website vindt u zeer veel informatie én alle contactgegevens.

https://www.dormakaba.com/nl-nl

Diverse mogelijkheden voor toegangscontrole bij uw bedrijf

Heeft u een eigen bedrijf en wilt u meer zicht op wie er binnenkomt in uw bedrijfspand? Komen er vaak klanten langs of heeft u veel medewerkers in dienst? Dan kan toegangscontrole de uitkomst bieden. Hiermee krijgt u inzicht in wie er het gebouw in- en uitgaat en kunt u dit zelf aanpassen naar uw wensen. Zijn er bijvoorbeeld in uw gebouw ook bepaalde ruimtes waar niet iedereen toegang tot mag hebben? Ook dan is toegangscontrole de ideale oplossing. Dormakaba is een bedrijf dat gespecialiseerd is diverse vormen van toegangscontrole. Zij hebben diverse slimme systemen ontwikkeld waarmee u uw bedrijf veiliger kunt maken. Denk hierbij aan bepaalde deurtechnieken, automatische deuren en beveiligingsdeuren, mechanische sluitsystemen, hotelsystemen, kluissloten en elektronische toegang en data.

Toegangscontrole door middel van SAP Access Control

Een van de oplossingen die dormakaba aanbiedt is toegangscontrole via SAP Access Control. Met dit systeem integreert u het beheer van toegangscontrolebesturingen en toegangsterminals direct in SAP. Daarnaast kunt u ook toegangsautorisaties toekennen en krijgt u meer controle en inzicht over welke medewerkers toegang hebben tot welke ruimtes en voor welke dagen en tijdstippen dit geldt. Aan de hand van tijdprofielen en ruimtezones kunt u de toegangsrechten van uw medewerkers eenvoudig aanpassen. Op deze manier weet u precies wie er wanneer en tot welke ruimtes toegang heeft en houdt u altijd het overzicht.

Laat u adviseren over het best mogelijke systeem voor uw bedrijf

Wilt u ook toegangscontrole laten installeren in uw bedrijf, maar twijfelt u nog welk soort systeem voor u passend is? Dan geven de medewerkers van dormakaba u graag professioneel advies. Zij kunnen u alles vertellen over hun verschillende producten en denken graag met u mee. Aan de hand van uw situatie en wensen adviseren ze u het best mogelijke systeem voor een veilige werkomgeving. Heeft u vooraf nog vragen? Neem dan contact op met dormakaba en zij helpen u graag verder!

https://www.dormakaba.com/nl-nl
Webshop-conversie

Schakel een airco installateur in Limburg in om uw huis te verkoelen

In de zomertijd is het lekker weer. Veel mensen gaan op vakantie of brengen een bezoekje aan het strand. Daar is het heerlijk vertoeven. In uw eigen huis kan het echter wel eens een ander verhaal zijn. Sommige huizen worden enorm heet, wat natuurlijk niet prettig is voor de bewoners. Heeft u last van extreme hitte in uw huis? Een airco plaatsen doet wonderen! Denkt u bijvoorbeeld eens aan het moment dat u naar bed gaat, maar niet kunt slapen door de hitte. Dan is het toch ideaal om de airco aan te zetten, zodat het een stuk aangenamer wordt op uw slaapkamer. Wanneer u graag over een fatsoenlijke airco wilt beschikken, is het verstandig om een specialist in te schakelen. Colson is een erkende airco installateur in Limburg. Zij beschikken over toepassingen van topkwaliteit. Bij hen vindt u ongetwijfeld het juiste koelsysteem voor uw woning.

Oplossingen voor zowel particulieren als ondernemers

Bij Colson heeft u de keuze uit verschillende oplossingen tegen de hitte. Wanneer u deze professionele airco installateur in Limburg inschakelt, kunt u erg eenvoudig de temperatuur in uw woning reguleren. Naast het plaatsen van airco’s in huizen, voeren de medewerkers van dit bedrijf ook diensten uit op de zakelijke markt. Bent u ondernemer en wilt u voor verkoeling zorgen in uw kantoorpand? Ga dan eens in gesprek met deze specialist. Als de temperatuur op orde is, presteert uw personeel ook beter. Een win-winsituatie dus!

Ontdek het aanbod aan koelsystemen

Colson is al bijna veertig jaar actief als airco installateur voor zowel particuliere als zakelijke klanten in en rondom Limburg. Zij bieden u de koelsystemen die u nodig heeft en, indien gewenst, komen zij die zelfs bij u installeren! Wilt u graag weten wat deze professional voor u kan betekenen? Breng dan eens een bezoek aan hun website en ontdek het veelzijdige aanbod aan airco installaties. Ook kunt u direct contact opnemen met een van hun medewerkers, mocht u nog vragen hebben.

https://www.colson.nl/
Webshop-conversie

Stap naar een hypotheekadviseur in Utrecht

Gaat u voor het eerst een huis kopen of heeft u een nieuw huis op het oog, dan is de kans groot dat u een hypotheekadviseur in de omgeving van Utrecht zoekt. Deze expert kan met u meedenken over uw financiële mogelijkheden. Met persoonlijk advies en begeleiding weet u zeker dat u niets over het hoofd ziet en komt u niet voor verrassingen te staan. Een hypotheekadviseur uit de omgeving van Utrecht vergelijkt alle hypotheekaanbieders voor u en helpt u ook met de aanvraag zelf. Zo weet u zeker dat u voldoet aan alle regels en verloopt de aanvraag soepel en snel.

Vertrouw op de expertise van een hypotheekadviseur

Heeft u een nieuwe woning in Utrecht of omgeving op het oog? Veel mensen gaan pas op zoek naar een hypotheekadviseur in Utrecht op het moment dat ze een huis op het oog hebben. Juist op dat moment is een onafhankelijk en professioneel advies, zoals Oscar Prent Assurantiën BV u kan geven, van grote waarde. In uw enthousiasme kan het zijn dat u bereid bent te kiezen voor een hypotheek die de maandlasten te hoog legt. Of u ziet in al uw haast een kostenpost over het hoofd waardoor u alsnog bedrogen uitkomt. De hypotheekadviseur bekijkt de situatie objectief, vergelijkt de mogelijke hypotheken en neemt een gedeelte van de administratie van u over.

Heeft u een huis op het oog?

Bij de aanvraag van een hypotheek is er een belangrijke vraag: hoe zorgt u ervoor dat uw wensen in overeenstemming komen met uw woonlasten? Een hypotheekadviseur in Utrecht kan u helpen om die balans op te zoeken. Laat u goed informeren en voorkom dat u onverstandige beslissingen neemt. Dat betekent dat u het huis van uw dromen kan kopen, zonder dat u verrast wordt door verborgen kosten of onverwachte regels of voorwaarden.

https://opabv.nl/
Webshop-conversie

Een inkoopadviesbureau dat uw supplier management software beheert

Bent u op zoek naar een inkoopadviesbureau dat supplier management software biedt voor uw bedrijf? Inkoopadviesbureaus bieden vaak meer dan alleen het besparen van inkoopkosten. Een goed bureau denkt mee met u mee en voegt waarde toe aan uw bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan supplier management software waarmee u uw leveranciers beter in kaart kunt brengen. Dat maakt communicatie met de klanten eenvoudiger en geeft u veel meer inzicht in de bedrijfsvoering.

Een inkoopadviesbureau helpt u met supplier management software

Een inkoopadviesbureau als Grippr wil van waarde zijn voor uw bedrijf. Aan de hand van een grondige analyse wordt het bedrijfsproces gestroomlijnd. Daarbij is het gebruik van de juiste supplier management software ook van groot belang, omdat dit verschillende voordelen biedt voor uw bedrijf. Dat heeft namelijk veel voordelen voor uw bedrijf. Om uw inkooporganisatie soepel te laten werken, speelt een goed overzicht van uw leveranciers een grote rol. Door middel van de juiste software krijgt u veel meer controle over de documenten en gegevens van uw leveranciers. Ook wordt het makkelijker om contracten aan te passen en documentatie te delen met de juiste partijen.

Krijg inzicht in uw leveranciers en behaal optimaal resultaat

Inkoopadviesbureaus zorgen er niet alleen voor dat u uw leveranciers beter kunt beheren, maar ook dat u beter inzicht krijgt in wat uw leveranciers voor u kunnen betekenen. Op die manier wordt het mogelijk om kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen naar uw leveranciers en te beoordelen welke goed presenteren en welke niet. Uw bedrijfsvoering versoepelen door middel van software brengt dus enkel voordelen met zich mee. Door professioneel advies op dit vlak is veel winst te behalen, ook voor uw bedrijf. Een onafhankelijk adviesbureau heeft vaak de juiste software in huis, aan de hand waarvan uw leveranciersbeheer inzichtelijk gemaakt kunnen worden en geoptimaliseerd kan worden. Wanneer maar u de overstap en implementeert u deze software in uw bedrijf?

Webshop-conversie

De klantenservicetelefoon is telefonisch én online bereikbaar

Het telefoonnummer van klantenservice Zalando luidt 0800 022 7087. Dit is een gratis nummer. Het is bereikbaar tussen 08.00 en 20.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Beide weekenddagen kun je bellen van 10.00 tot 18.00 uur. Komt het op dit moment iets beter uit om een mail te sturen naar Zalando, dan is dit het adres: service@zalando.nl. Kijk je op de site van Zalando dan vind je daar antwoorden op veel gestelde vragen als ‘Hoe stuur ik een artikel retour?’ en ‘Hoe betaal ik op rekening?’. De webshop draagt sinds 2010 het Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat de werkwijze en de voorwaarden van Zalando aansluiten bij de Nederlandse wet- en regelgeving. Oftewel: het is veilig en vertrouwd shoppen bij deze firma!

Bel met 0906 1850

Het telefoonnummer van Essent hoef je niet op te zoeken en te onthouden. Voor dit en vele andere klantenservicetelefoonnummers bel je met 0906 1850. Je hebt dan contact met De Klantenservicetelefoon en wij verbinden je vervolgens door met Essent. Naast energieleveranciers, kun je bij ons ook terecht voor info over kranten, overheidsinstellingen, verenigingen en pakketdiensten. En laten we webwinkels, verzekeringsbedrijven en sportscholen niet vergeten. Net als pretparken, dierenparken en vakantieparken. Je hoeft je bij ons niet te registreren en we hebben ook geen lidmaatschap. We zijn een open en transparante dienstverlener op het gebied van klantenservicetelefoonnummers. Wil je meer over ons weten, kijk dan eens op Klantenservicetelefoon.nl. Je krijgt dan meteen een indruk van de informatie die wij kunnen verstrekken. Onder het kopje ‘nieuw toegevoegd’ houden we de nieuwste aanwinsten bij. Zoek jij een nummer dat niet in de database voorkomt, geef ons een seintje. We gaan er direct naar op zoek!

https://www.klantenservicetelefoon.nl/

Frigo Group voor diepvriesopslag en -transport

Familiebedrijf Frigo Group is gespecialiseerd in de opslag van diepgevroren artikelen als brood, patat en vlees. En dit inmiddels al ruim 45 jaar. De firma beschikt over twee vrieshuizen op centrale locaties in Nederland. Een vrieshuis staat in ’s-Heerenberg in de buurt van Arnhem. Het andere in Nieuw-Vennep. Vanuit de locatie ’s-Heerenberg gaan producten gemakkelijk en snel naar Duitsland, Scandinavië en de rest van Europa. Veel diepvries goederen komen ons land binnen via de Port of Rotterdam. Beide vrieshuizen zijn goed te bereiken. De opslagplek in Nieuw-Vennep is uitstekend aan te rijden vanaf Amsterdam, Haarlem, Leiden, IJmuiden en Schiphol. Winkels en groothandelaren in die contreien kunnen vanuit Nieuw-Vennep op dagelijkse basis worden bevoorraad. De planning is strak, maar realistisch.

In vertrouwde handen

Diepgevroren spullen vervoeren en bewaren, dat is de niche waarin Frigo Group werkzaam is. Het koeltransport van Frigo Group rust op een paar belangrijke pijlers. Denkt u dan aan duurzaam, efficiënt, gecertificeerd en veilig. Frigo Group rekent zowel midden- en kleinbedrijf als multinationals tot haar klantenkring. Het aantal relaties groeit nog steeds en door de variëteit is het mogelijk gebruik te maken van groupage. Dit betekent in de praktijk dat zowel het vervoer als de opslag zo veel mogelijk gecombineerd plaatsvindt. Frigo Group beschikt over het ISO 22000- en HACCP certificaat. Klantvriendelijkheid is waarnaar iedere werknemer dagelijks streeft. Dit geldt voor de chauffeurs, de medewerkers in de koelhuizen en de leiding. Iedereen voelt zich persoonlijk verantwoordelijk voor het assortiment. Aan ieder afzonderlijk handelswaar worden weer andere eisen gesteld en daar wordt volop rekening mee gehouden. Of het nu gaat om vers vlees, net gevangen vis, fruit of consumptie-ijs: uw goederen zijn in vertrouwde handen bij Frigo Group.

http://www.frigogroup.com/
Webshop-conversie

Unieke VW onderdelen online beschikbaar

Zoek je naar klassieke VW onderdelen, voor een lucht- of een watergekoeld model? Bij Paruzzi zul je zeker slagen. Er zijn meerdere hoofdgroepen om uit te kiezen, waaronder: -benzine, uitlaat, kachel; -vooras, besturing; -chassis, bumpers, hand & voetbedieningen. Wij zijn in Nederland de officiële partner van Volkswagen Classic Parts. Je kunt bij ons 24/7 online bestellen, maar ook rechtstreeks uit de magazijnen in Duitsland. De collectie bevat duizenden supplies -echt origineel van Volkswagen- die je niet zomaar bij de dealer om de hoek vindt. Artikelen die we veel verkopen zijn accu’s, velgen, remmen en bumpers. Paruzzi hanteert een garantietermijn van 12 maanden. Vragen hierover kun je stellen aan onze klantenservice. Wil je op de hoogte gehouden worden van interessante VW-nieuwtjes, meld je snel aan voor onze nieuwsbrief. Je krijgt daarin bijvoorbeeld tips over technische boeken, speciale gereedschappen en handige accessoires. 

Kever onderdelen

Een Kever motor te koop, inderdaad dat is wat Paruzzi jou biedt. Onze medewerkers verzorgen het reviseren zelf. Hierbij garanderen we een uitstekende kwaliteit. Ieder onderdeeltje wordt van tevoren uitgebreid gecheckt en schoongemaakt. Wij voeren onder meer de volgende handelingen uit: -reinigen en controleren op scheurtjes van het carter; -reviseren van drijfstangen;  -aanbrengen van nieuwe nokvolgers, veren, cilinderkoppen en RVS stoterstangpijpjes.  We doen echt alles zelf en kunnen daarom niet morgen al leveren. Houd rekening met een periode van circa drie weken. Maar weet: schaf je een revisiemotor aan bij Paruzzi dan kun je er zeker van zijn dat je vervolgens jarenlang zorgeloos rijdt!

https://www.paruzzi.com/