Webshop-conversie

Dit zijn de voordelen van lippenbalsem als promotiemiddel

Lippenbalsem wordt door heel veel mensen gebruiken, zowel mannen als vrouwen. Omdat het een product is dat heel veel gebruikt wordt op openbare locaties, is het bij uitstek geschikt om een logo plaatsen. Er zijn veel mensen die er gewoonte van maken om af en toe hun lippen tussendoor even in te smeren.

Jong tot oud

Een van de voordelige kanten van dit artikel is dat het door alle gebruikt wordt, van jong tot oud. Denk aan jonge meiden die tijdens het shoppen in de stad lippenbalsem regelmatig tevoorschijn halen maar ook aan ouderen die last hebben van droge lippen. Kortom, een lieve woord bij veel mensen tot de standaard uitrusting. Wat is er dan beter dan dat je gebruik maakt van het feit om jouw reclameboodschap onder de aandacht te brengen?

Ook voor sporters

Sporters kunnen ook snel last krijgen van droge lippen, vooral als ze in de buitenlucht bezig zijn. Dan is een lippenbalsem handig om bij je te dragen. Denk bijvoorbeeld aan hardlopers fietsers die in weer en wind actief zijn. Een lippenbalsem is bovendien een klein voorwerp die je weinig plaats inneemt. Zo kun je ‘m gemakkelijk meenemen.

Lippenbalsem met logo in de winter

Vooral in de winter, als het vriest, krijgt iedereen last van droge lippen. Tijdens activiteiten in de kou zal de lippenbalsem dan ook door menigeen tevoorschijn gehaald worden. Dat maakt de lippenbalsem met logo tot een perfect promotiemiddel. Niet alleen de gebruiker ziet jouw reclameboodschap, ook alle mensen in zijn of haar omgeving.

Lippenbalsem: perfect mini promotiemiddel

Een andere belangrijke reden waarom een lippenbalsem met logo bedrukken een prima reclamemedium is, is het feit dat het zo klein is. Dat klinkt misschien tegenstrijdig, want meestal is ‘bigger better’ in de reclame. Maar juist het formaat van dit promotiemiddel heeft zijn voordelen: Het is een leuk cadeautje om mee te geven tijdens evenementen, beurzen, enzovoort. Een lippenbalsem als give-away is een klein gebaar, dat zeker gewaardeerd wordt. Je kunt het in grote aantallen verspreiden voor een relatief lage prijs.

Jouw reclameboodschap komt dus frequent onder de aandacht. Het reclame middel wordt niet altijd bewust waargenomen, maar men slaat het wel degelijk op in het geheugen. De lippenbalsem met jouw logo zorgt ervoor dat het elders herkend wordt en als bekend en vertrouwd overkomt.

Gemak en comfort

Een verzorgingsproduct associeer je natuurlijk met gemak en comfort. Als dat iets is wat jij met jouw merk ook wilt uitstralen dan is lipverzorging en uitstekend promotieartikel. Behoort een beautymiddel niet tot een van jouw kernactiviteiten? Dan nog is het een fijn product om weg te geven op bijvoorbeeld een beurs.