Ben jij bezig met het uitgeven van een boek maar loop je tegen bepaalde punten aan? Lijkt de rest van het traject je complex en heb je er eigenlijk geen tijd voor om dit alleen uit te vogelen? Schakel dan de hulp in van De Vrije Uitgevers: een kennishuis met verstand van het uitgeven van boeken. Gedurende het gehele traject staan ze naast je, dus niet voor of achter je. Je wordt gedurende elke stap ondersteund en je wordt voorzien van gedegen advies. Omdat zij zoveel kennis in huis hebben, weet je precies wat je wel en niet moet doen om blunders, en dus geldverlies, te voorkomen. Door dit kennishuis in te schakelen, vergroot jij je kansen op een succesvol boek dat in de schappen komt te liggen. Zorg voor een sterk marketingplanVoordat dat succesvolle boek er was, werd er eerst een sterk marketingplan opgesteld. Dit is dus noodzakelijk als jij ook wilt dat veel mensen je boek lezen waardoor je dus winst kunt maken. Wanneer je de hulp inschakelt van De Vrije Uitgevers, hét kennishuis, krijg je ondersteuning en advies: zoals een echte partner moet zijn. Want waarom zou je alles zelf doen als je met kennis van anderen zoveel verder komt? Een marketingplan kan duur zijn, maar wat DVU je adviseert, is om € 750,- per titel te reserveren. Neem dit mee in je begroting, zodat je de pers, boekhandel en consument kan informeren over jouw boek. Je kan met dit bedrag zelfs een kleine beeldbank samenstellen en een social-mediacampagne starten. Vraag om gedegen adviesOp de website van De Vrije Uitgevers vind je al een heleboel informatie en advies. Dit kennishuis bestaat namelijk al sinds 2004 en heeft door de jaren heen ontzettend veel ervaring opgedaan. Echter gebeurt er meer achter de schermen, dus als je een echte partner naast je wil hebben tijdens de uitgave van je boek, schakel je dit bedrijf in. |