In de buitenlucht is reclame de normaalste zaak van de wereld. Advertenties in de vorm van posters aan de muur tot enorme billboards strijden allemaal voor de aandacht van de voorbijganger. Dat gebeurt niet zonder reden, want het succes van talloze reclamecampagnes heeft aangetoond dat outdoor marketing een zeer effectieve vorm van productpromotie en naamsbekendheid is. En dat is nog niet alles, want als je kiest voor buitenreclame, dan is dit in veel gevallen ook nog eens goedkoper dan de gemiddelde advertentiekosten online. Terwijl enorme billboards voorheen als onbetaalbaar werden beschouwd door kleine ondernemingen, is buitenreclame tegenwoordig betaalbaarder dan ooit en beschikbaar in zoveel verschillende vormen dat praktisch elk bedrijf ervan kan profiteren! Om je merk een boost te geven, zijn hier een aantal voordelen voor het inzetten van buitenreclame. Buitenreclame wordt geaccepteerd door de consumentReclame heeft zijn overstap gemaakt naar de digitale wereld, een vorm van reclame die inmiddels flink is verzadigd. Hierdoor komt het steeds vaker voor dat de consument de advertentie wegklikt en volledig negeert. Diverse soorten van digitale marketing kunnen als hinderlijk worden ervaren en dat is natuurlijk het laatste waar je je kostbare marketingbudget aan wilt uitbesteden! Mede hierdoor is buitenreclame een heropleving aan het maken en in acceptatie en populariteit toegenomen. Onderzoek heeft tevens uitgewezen dat consumenten positiever reageren op buitenreclame dan diverse vormen van digitale marketing. Esthetisch aantrekkelijke billboards kunnen namelijk verrijkend zijn voor het buitenbeeld en een waardevolle boodschap overbrengen. Mensen zijn veel buitenHoewel steeds meer werktaken zijn verschoven naar de digitale wereld, besteden mensen alsnog een groot deel van hun dag buitenshuis door. Mensen maken een wandeling in het stadscentrum of het park, wandelen op het trottoir om wat winkels te bekijken en pendelen naar hun werk. Gedurende deze tijd is buitenmarketing veruit de meeste efficiënte manier om je publiek te bereiken en hun aandacht te trekken. Buitenreclame is betaalbaarBuitenreclame is vanwege zijn uiteenlopendheid steeds betaalbaarder geworden. Zo is bijvoorbeeld een spandoek een ideale manier om je merk op een betaalbare en uitgestrekte wijze onder de aandacht te brengen. Wil je spandoeken maken en bestellen in diverse formaten om de opening van je winkel te promoten of je nieuwste aanbiedingen in het zonnetje zetten, neem dan een kijkje bij Drukzo, de grootste aanbieder van Nederland en België voor al je drukwerk. Buitenreclame kan niet gemist wordenEen belangrijk voordeel van buitenreclame is dat ze in tegenstelling tot webreclames, niet zo gemakkelijk weggeklikt of geblokkeerd kunnen worden door een adblocker. Dit maakt buitenreclame onvermijdelijk en wordt informatie doorgenomen zelfs wanneer consumenten het nauwelijks beseffen!
|
https://www.drukzo.nl/spandoeken |