Boeiende inhoud biedt groei

Wat is het verschil tussen uitstekende inhoud en inhoud die gemakkelijk te negeren is? Unieke bronnen doen iets speciaals om ...

Inhoudsopgave:

Wat is het verschil tussen uitstekende inhoud en inhoud die gemakkelijk te negeren is? Unieke bronnen doen iets speciaals om de lezer op een aantal manieren te betrekken, zoals het oproepen van een sterke emotie op, zoals verontwaardiging of geluk. Het communiceren van iets nieuws of communiceren op een nieuwe manier. Het hebben van visuele aantrekkingskracht alsmede de timing, namelijk iets publiceren op het moment dat er behoefte aan is.

Benader een locatiespecifieke behoefte

Het is ook een goede gewoonte voor SEO-linkbuilding om jouw inhoud regelmatig bij te werken, zodat deze backlinks blijft krijgen in plaats van verouderd te raken. Als je een stuk inhoud hebt dat goed presteert, overweeg dan om het voor een ander platform te bewerken.

Je kunt bijvoorbeeld een handleiding op jouw website nemen en deze omzetten in een video voor YouTube, een reeks verhalen voor Instagram of een Q&A-sessie kickoff op Reddit. Zelfs een geweldige uitgelichte afbeelding of foto kan verkeer en betrokkenheid van Pinterest genereren. Al deze platforms zullen je unieke backlinks opleveren die je anders niet zou hebben gekregen.

Gastpost op andere sites

Gastbloggen is wanneer je inhoud levert voor een andere website in jouw niche. Om dit te laten werken in een backlink-strategie, moet je ervoor zorgen dat je geen ghostwriter bent. Jouw naamregel en een link naar jouw website moeten aan het einde van het artikel worden opgenomen. De sleutel hier is om je te concentreren op kwaliteit als het gaat om de verkooppunten waarvoor je kiest om te gastbloggen en de inhoud die je voor hen schrijft. Anders zou je je rang zelfs kunnen schaden in plaats van te helpen.

Nieuwsbrieven van platforms genereren ook backlinks, omdat alle content ook online wordt vermeld en niet alleen in de inbox van abonnees. Veel nieuwsbrieven zullen gunstig reageren op gastberichten en aangezien ze op e-mail zijn gebaseerd, zou het niet ongewoon zijn om de auteur op de een of andere manier een snel bericht te sturen over samenwerking.

Focus op het opbouwen van relaties

Wanneer je contact opneemt met brancheblogs en websites om iets te promoten dat je zojuist hebt gemaakt, zoals een informatief artikel of een casestudy, kun je er een link uit halen. Jouw lange termijndoel moet echter zijn om een ​​langdurige relatie te onderhouden, ongeacht of er nu een backlink verschijnt of niet. In de toekomst kan dat merk in de gaten houden wat je doet, met anderen over je bedrijf praten, je om een ​​interview vragen, je vragen een gastpost te schrijven, enz.

Naast het opbouwen van relaties met andere professionals in jouw niche, kun je ook interactie hebben met jouw publiek. Deze tactiek zal niet van de ene op de andere dag werken, maar je kunt vandaag zeker beginnen door introducties te maken via e-mail, contact te leggen met mensen op sociale media en oprechte opmerkingen achter te laten op inhoud die anderen produceren. Er is een zeer grote kans dat mensen in jouw netwerk naar jouw inhoud linken vanwege die persoonlijke connectie, wederzijds respect en waardering voor jouw inhoud.

Partnerschappen en connecties

Partners waarmee je regelmatig samenwerkt of klanten waarvan je weet dat ze dol zijn op jouw merk, bieden uitstekende mogelijkheden voor backlinking. Stuur een partner of merkambassadeur een badge (d.w.z. een grafisch pictogram) dat ze op hun site kunnen gebruiken met een link naar de jouwe. Het is veel werk, je kunt ook de linkbuilding uitbesteden, zodat je tijd overhoudt voor andere zaken.

 

https://seeders.nl/
Tags:

Gerelateerde Berichten

De geur van kolen, het geluid van sissend vlees en de zon op je gezicht — barbecueën is voor veel mensen hét ultieme zomergevoel. Voor

...

In het digitale tijdperk zijn marketeers voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om zich van hun concurrenten te onderscheiden en klanten te bereiken. Hoewel het

...

Als je een website hebt, wil je natuurlijk dat deze goed vindbaar is in zoekmachines zoals Google. Dit kan je doen door middel van search

...

In de snel evoluerende wereld van e-commerce is een online marketeer een onmisbare schakel geworden voor het succes van een webshop. Met de groeiende concurrentie

...

De digitale wereld is een drukke en lawaaierige plek. Elke dag worden er duizenden nieuwe websites gelanceerd, elk met de hoop op succes. Maar wat

...

Wil jij de merkidentiteit van je bedrijf graag laten terugkomen in je huisstijl? Kies er dan voor om een huisstijl en logo te laten ontwikkelen

...

Een marketing bureau Gouda kan u helpen uw bedrijf te laten groeien door effectieve marketingstrategieën en -campagnes te ontwikkelen die zijn afgestemd op uw specifieke

...

Steeds meer bedrijven proberen op verschillende manieren meer klanten te krijgen. In sommige branches is de concurrentie enorm en kun je er alleen tussen uit

...

Waarom een planner tool Planner tools kunnen u helpen om uw afspraken, vergaderingen en deadlines bij te houden, zodat u geen belangrijke gebeurtenissen of taken

...

Voor bedrijven zijn er ontzettend veel mogelijkheden als het gaat over het gebruik van promotiemiddelen. Waar misschien niet snel aan gedacht wordt, is een kalender. Waarom

...

Google Analytics 4 (GA4) is de nieuwste versie van Google Analytics, en conversie-evenementen zijn een belangrijke functie. Als u niet bekend bent met GA4, is

...

Wil je meer omzet behalen met je sportschool? Dan is fitness marketing de oplossing voor jou! Veel sportscholen richten zich alleen op ledenwerving, maar het

...

In de hedendaagse zakenwereld is een website essentieel. Het is een manier om meer klanten te bereiken en een professionele uitstraling voor uw bedrijf te

...

Voor MKB’s kan het lastig zijn om voldoende tijd te investeren in het optimaliseren van je website voor zoekmachines en de daarbij komende werkzaamheden. Zoekmachine

...

Productvideo laten maken? Een fantastisch plan. Dit type video heeft tal van voordelen voor je webshop. Hoe anders kun je klanten digitaal de meerwaarde van

...

Wanneer je jouw SEO en SEA goed op elkaar weet af te stemmen, kun je jouw zichtbaarheid in de zoekmachines op een meer kosteneffectieve manier

...