SEA-campagne optimaliserenWil jij online groeien en jouw Google Adwords campagne uitbesteden door specialisten die weten waar ze het over hebben? Maak dan gebruik van de links in deze blog en leg contact met hen. De specialisten beschikken over kennis en ervaring op het gebied van Google Adwords en staan klaar om jouw online doel(en) te realiseren. Zoekmachine adverteren via SEA kan zorgen voor een snel resultaat ten opzichte van SEO, maar je dient de campagne wel structureel te optimaliseren. De campagne zal jouw doelen niet realiseren als er geen structurele aanpassingen worden gedaan. Hiervoor dien je over de juiste kennis en ervaring te beschikken. Als je niet beschikt over deze capaciteiten, dan kan een Google Adwords-campagne weggegooid geld zijn. Maar laat jij jouw Google Adwords-campagne beheren door specialisten die weten wat het beste is om jouw doel(en) te realiseren, dan kan een Adwords-campagne een hele goede investering zijn voor jouw bedrijf. Een Google Adwords-campagne die structureel wordt geoptimaliseerd kan er bijvoorbeeld voor zorgen dat jouw bedrijf meer naamsbekendheid genereert, maar ook meer websitebezoekers of meer conversies op de website realiseert.
Proces SEA-uitbestedingZoekmachine adverteren middels een Google Adwords-campagne begint bij de klantwens. De klant wil met zijn website bijvoorbeeld hogere posities in de zoekresultaten van Google realiseren, of meer naamsbekendheid genereren. Op basis hiervan gaan de experts in gesprek met de klant om een goed beeld te krijgen van het doel of de doelen van de klant. Op basis van deze informatie zetten de specialisten een plan uit voor de klant. Hierin staan zaken als de strategie en de kosten verwerkt. Als de klant hiermee akkoord gaat beginnen de specialisten met hun werkzaamheden. Op de langere termijn zullen de specialisten blijven optimaliseren. Hierbij houden zij de doelstelling(en) van de campagne continu voor ogen. Dit vergroot de kans dat de doelstelling(en) worden gerealiseerd. Hiernaast maken de specialisten iedere maand een dashboard voor de klant. Hierin staan de behaalde resultaten op een duidelijke manier weergegeven. Op die manier weet de klant hoe zijn campagne in de afgelopen maand heeft gepresteerd. Op het moment dat een bepaald doel is behaald, kan er uiteraard weer een nieuw doel geformuleerd worden waarmee de specialisten aan de slag kunnen gaan. |